Geoblog.pl    WronciaUndFicus    Podróże    United States of America (2007)    Miting na uniwersytecie
2007

Miting na uniwersytecie

Stany Zjednoczone
Stany Zjednoczone, New York

---Miting---
Po podbojach na lotnisku udalismy sie w daleka podroz (ok godziny drogi) na Uniwersytet gdzie odbeda sie spotkania odnosnie pracy... i takie tam... ale to dopiero jutro, dzis idziemy w miasto - plany - zwiedzic duzo nowego yorku a co za tym idzie statue wolnosci - mamy wolny dzien, jest godzina 16 u nas (u was 22), takze 3majcie kciuki, a opowiesci pozniej ;-).

Pozdrawiamy Mamusie, Tatusiuf, Braciszkuf, Siostruf, Szfagruf... wszystkich czytajacych prosto z NY. Wielkie buzki. - Mamy sie zdrowo... a ten swiat tu... narazie tylko krotki komentarz - jest ogroooooomny!!!

---Podboj New York'u---
Kochani, coz Wam mozemy opowiedziec o Nowym Yorku... No niestety malo, gdyz malo zwiedzilismy:
- Nowy York jest duzy
- Panuje tu "kwadratowy" porzadek, jak w klockach lego, ale mozna sie sie zgubic
- W sklepach nie ma cen (strasznie denerwujace)
- Central Park - przereklamowany - ale duzy, ladny i zielony
- Sa tu calkiem ladne i oswojone wiewiorki
- W barach okropne jedzenie, wycierane brudna szmata
- Po centrum miasta jezdza kazde rodzaje samochodow lacznie z ciezarowkami, a kierowcy jezdza okropnie...
Narazie wiemy mniej wiecej tyle, bo padlismy i poszlismy spac o 20............

Rudencja
Rudencja - 2007-06-14 22:50
Welcome! Internet jest wielki :-) O waszym lądowaniu na amerykańskiej ziemi już od popołudnia wiemy bowiem śledziliśmy dzielnie lot na stronie Lufthansy :-)
Zwiedzajcie, cieszcie się wszystkim i róbcie piękne zdjęcia. Czekamy na nie! Pisanie bloga to też praca ale przyjemna. Kto inny jak nie my wiemy o ty jak się pisze bloga z drugiego końca świata...

E&A.FIC
E&A.FIC - 2007-06-14 22:54
Witajcie BIEDRONECZKI mimo trudnych początków (nie umieliśmy trafić na lotnisko w KATOWICACH) dotarliście do celu podróży GRATULACJE życzymy wam miłych wrażeń,zwiedzajcie ,oglądajcie bądzcie SZCZĘSLIWI./do następnego wejscia na BLOG acha a esemesiki będziemy pisać/

natek
natek - 2007-06-15 08:54
No witojcie ! ! !
Miło mi było Was ekortować na lotnisko, a skoro Shfagry i Rodzice piszą, że jesteście już wusa to znaczy nawet, że nie pomyliliście samolotów ;-)
Będzie mi Was brakować fkraju cholernie, ale mam nadzieje że na Waszym blogu znajdzie się dużo fajnych ciekawostek z życia za Wielką Wodą :-)

Trzymajcie się cało i za ręcę!!!
Pozdrawiam

PT
PT - 2007-06-17 03:55
No tak...poslij Wodza i Wrone do USA to Ci o wiewiorach beda pisac ;) Ze NY jest "kwadratowy" to nawet Eskimosi wiedza, ceny misiu masz na czytnikach elektronicznych (hameryka!) a w barach nie jadaj bo tam gotuja kolesie co w jezyku panjab sie porozumiewaja (stad na stole syf jak w Gangesie).

Jejku.. jak ja lubie krytykowac..tzn: komentowac Wasze posty ;)