Geoblog.pl    WronciaUndFicus    Podróże    United States of America (2007)    Back to normality ;-/
2007

Back to normality ;-/

Stany Zjednoczone
Stany Zjednoczone, Eagle Springs

Wrocilismy na Campa w niedziele ok 23 i w zasadzie poszlismy spac. Ten weekend byl moze nawet bardziej meczacy niz praca na Campie. Dopiero w ten weekend pierwszy raz Wojtusia zabolal kregoslup... Ale wszystko przeszlo po dobrym, krotkim snie na hotelowym lozku ;-).
Poniedzialek jest dniem polowicznej pracy. Pracujemy "tylko" pol dnia, przygotowujac Camp na przyjazd obozowiczow. Na obiadek Cookout (grill), wiec Karolinka nie pracowala po lunchu. Od dzisiaj zaczal sie tydzien Specjalnego Przyjaciela. Polega to na tym, ze kazdy pracownik wypelnil krotka ankiete o sobie i wrzucil do urny, pozniej kazdy losowal jedna karteczke, w tajemnicy sie zapoznawal z informacjami o swoim nowym przyjacielu. Teraz przez caly tydzien mamy dogadzac tej osobie, aby sie czula milo kazdego dnia, ale zeby sie nie dowiedziala kto to dla niego robi. Takze codziennie malujemy, wycinamy ukratkiem, po nocach i z rana rozklejamy plakaty, rozrzucamy prezenty by Nasi przyjaciele sie czuli milutko ;-).
Co do kaczych dziobow... z wielka przyjemnoscia zachowalismy je ;-)))
Tak teraz mysle, ze to my podczas tej przejazdzki najbardziej darlismy sie tymi kaczymi dziobami... Ciekawe dlaczego ;-))))...

Pozdrawiamy goraco, miliony buziakow :-******

zolza
zolza - 2007-07-19 08:10
ciesza serca te wasze wesole wpisy widac ze teraz dobrze sie bawicie oprocz pracy wtej filadelfii wygladacie jak rodowici amerykanie pasujecie tam napiszcie jacy sa ci amerykanie jak was traktuja widze ze wasz angielski przeszedl na wyzszy poziom to tez musicie zaliczyc na duzy plus macie wesolych przyjaciol moze czeka was kiedys podroz w ich strony zdjecia sa piekne kajtek stwierdzil ze tam jest jednak tak samo jak w jego grach sporo calusow idobrej zabawy od calej rodzinki tu sa straszne upaly i nudno bez was

E&A.F
E&A.F - 2007-07-19 08:55
helołki kacze dzioby prosze zachować i zapakować już dzisiaj do walizki bo po waszym powrocie szykują sie nam nowe wybory nwes. powstała nowa partia LiS i jak zawsze unas w kraju jest wesoło ale wy sie tym nie przejmujcie tylko zwiedzajcie ten wielki kraj jankesów jak to mówią podróże kształcą powodzenia życze wam w tych wojażach tęsknimy juz bardzo za wami BIEDRONECZKI