Geoblog.pl    WronciaUndFicus    Podróże    United States of America (2007)    Floryda łelkam tu...
2007

Floryda łelkam tu...

Stany Zjednoczone
Stany Zjednoczone, Naples

Za pomoca American Arlines dotarlismy bezproblemowo na Floryde do Fort Myers skad odebral Nas Wujek Darek. Zasiedlismy w samochoda i wujek Nas zabral do swojego slicznego drewnianego domu w Naples.
W pierwszy dzien po przyjezdzie wujek pokazal nam miasto, zabral
na lody i pokazal plaze. Nastepnego dnia wybralismy sie na zakupy strojow
kapielwych i za pozwoleniem wujka az na 2 godziny na plaze a wieczorem
pojechalismy do znajomych wujka na obiad i bylo fajnie bo byl tam basen i gralismy w
siatkowke. Nastepnego dnia pomagalismy wujkowi posprzatac garaz i
pojechalismy do water parku ze zjezdzalniami i innymi atrakcjami a wieczorem spoznilsmy sie na zachod slonca. Wczoraj niestety samochody byly zajete i do naszej
dyspozycji pozostaly rowery. Wybralsmy sie na zakupy, Karolinka kupila torbe na
laptopa, a Wojtus krotkie spodnie. Potem pojechalismy na plaze. Droga nawet nie jest
daleka (45min.) ale upal tak okropny ze myslelismy ze nie dojadziemy... Wieczorem pojechalismy na zachod ale byly chmurki... Dzisiaj pozyczylismy samochod od prawie rana ;-) i pojechalismy na plaze... to tak dla odmiany ;-)... Wojtus ma przykazane wyjechac opalony z Florydy coby wstydu tutejszym polakom nie przyniosl. Z plazy wygonily nas burzowe chmury i tak dla odmiany pojechalismy na zakupy. Dla niektorych udane dla niektorych mniej ;-). To tak mniej wiecej w skrocie robilismy...

Jutro ok godziny 16 wynajmujemy samochod i jedziemy na Key West. Zostajemy tam do soboty w hotelu juz nam znanej marki Days Inn. Co bedziemy robic... Jak narazie zostawimy nutke niepewnosci, ale male plany juz mamy ;-). Nastepnie niedziele spedzamy w Miami i wracamy do Naples.

PS.: Sprawdzajcie wczesniejsze wpisy, odrobilismy zaleglosci ;-).

zolza - 2007-09-06 07:03
pieknie slonce plaza slodkie lenistwo a my nosy musimy wystawiac na deszcz karol czy przy tych trzech czarnych charakterach lezy twoj laptopik kajtek pyta czy woda bardzo slona nad zatoka do zobaczenia na zlonecznej plazy

siostra
siostra - 2007-09-06 15:08
Mój brat nie jest chyba czarnym charakterem :-))))))))))))))))))))))))))))))))))
pozdrowienia z zalanej deszczem Kostuchny

E&A.F
E&A.F - 2007-09-06 16:01
Podpiekajcie swoje ciałka na złocisty brązik bo unas idzie zima, jak wróćcie to odrazu chyba wskoczycie w kombinezony i na narty w Zakopanym już spadł pierwszy śnieg tego lata. Macie super zdjęcia a cytrynka też widze wypasiona życze dalszych pieknych wrażeń i udanych wojaży po sklepach helołki

zolza - 2007-09-06 19:28
spojrzcie jaka czarna ''siersc'' maja wszyscy na tym zdjeciu i jakie to piekne ''mordki'' dzieciaki napiszcie kiedy i o ktorej was odebrac w tej krainie deszczem i smiesznoscia plynace chyba ze zostajecie na tych slonecznych plazach

b.n.
b.n. - 2007-09-07 23:29
Hi, czy na Florydzie istnieja tez tacy-kie ratownicy-czki jak w Baywatch , wiem to kalifornia,ale tez duzo slonca, pozdrowienia dla Darka, kiedy wracacie,calusy

zolza - 2007-09-09 09:25
wyobrazcie sobie rafe wy na katamaranie piekny zachod slonca winotylko ze to nie my a dzieciaki tak spedzaja ostatni wieczor przed majami

E&A.F
E&A.F - 2007-09-09 16:28
super...cieszymy się i My .Wyobrażnia działa ...dzięki za wiadomości "ZOLZA''.pozdrowienia dla Ciebie i Dzieciaków.

Rudencja
Rudencja - 2007-09-09 19:54
Dobra, dobra!
Wracamy z weekendu w Krakowie a tu nic! Nie ma nowych wieści :-(((
Pozdrowienia dla wszystkich, którzy już są myślami na pewnym lotnisku ...