Geoblog.pl    WronciaUndFicus    Podróże    United States of America - Part II (2008)    Sesja III

Sesja III

Stany Zjednoczone
Stany Zjednoczone, Pine Grove

Witojcie drodzy nasi ogladacze.
Przepraszamy za brak wpisow, ale w tym roku naprawde mamy 3x wiecej pracy, 3x dluzej pracujemy i 3x bardziej jestesmy zmeczeni. Co oczywiscie nie znaczy, ze nie jestesmy szczesliwi.
Dzien wolny przed ta sesja spedzilismy wyluzowywujac sie na obozie. Bylismy wyprzytulac zwierzaczki na farmie, spacerowalismy, itd, a potem spedzilismy wieki na poszukiwaniu hotelu w Waszyngtonie. Po tej sesji bedziemy miec 3,5 dnia wolnego z czego 2,5 spedzamy na wyjezdzie, czyli w Waszyngtonie. Hotel juz mamy zabukowany, razem z nami jada 22 osoby, do tego samego hotelu. Bedzie wesolo.
W naszej pracy nic nowego, Karolinka prawie spi w Barnie - jej miejsce pracy, a Wojtus ciagle cos projektuje, wycina, buduje, dba o kondyche, wieczorami biega ;-).

zolza
zolza - 2008-07-15 07:14
ciesze sie ze doczekalam sie tych paru slow dzieki zycze udanej wycieczki szczesliwcy bawcie pracujcie ale czasami nie zapominajcie o paru slowach na blogu caluski mlodzi jak tam te dziki nie dziki amerykanskie

Ana i Rudolfik
Ana i Rudolfik - 2008-07-15 21:32
Fajnie dzieciaczki :) Odpoczywajcie i pracujcie. Ktos w koncu musi. Skoro nie my, bo nam sie nie powiodlo, to przynajmniej Wy :P My za to sie obijamy i zwiedzamy kraj. W sumie jest calkiem wesolo :D Pozdrawiamy cieplutko.

natek
natek - 2008-07-15 21:51
czesc młodzieży :-)
fajnie znów czytać, że znakomicie spędzacie czas! Wiadomo, że pracy po same włosy pod pachami, ale dla Was to przecież już normalka ;-)
Panie Fic, gratuluję samozaparcia w bieganiu - mi już przeszło :-/
Bawcie się dobrze drodzy, trzymajta się tam!!!

Siostra und Sfagier
Siostra und Sfagier - 2008-07-16 00:02
Halo Sfagry :-)
Wreszcie jakieś info.
A my się zbieramy właśnie powoli na urlopik. Jadziem do Łeby naszym automobilem :-)
Kisses!

E&A.F
E&A.F - 2008-07-17 15:23
Jak to miło zobaczyć WAS uśmiechnietych dziękujemy za niespodziankę/zdjęcia/ pozdrawiamy gdyby można było to poczestowałabym WAS moją pyszną drożdźówką z jagodami ale cóż za to pierogi z jagodami / poczekają/ w zamrażarce