Geoblog.pl    WronciaUndFicus    Podróże    United States of America - Part II (2008)    Alexandria City i Pentagon City

Alexandria City i Pentagon City

Stany Zjednoczone
Stany Zjednoczone, Alexandria

Kolejnego dnia tuz po sniadanku, spakowani wyruszylismy do Waszyngtonu, lecz po drodze zmienilismy zdanie i postanowilismy zwiedzic miasto w ktorym mieszkalismy - Alexandria. Ciezko powiedziec w sumie ze cale miasto, zwiedzilismy w sumie jedna ulice King Street tam i spowrotem, ale za to byla najwazniejsza ulica w miescie. Mnostwo sklepikow z recznymi wyrobami... Ogolnie te miasto to taki maly kurorcik dla bogatych, ale bardzo ladne. Male domki, zero wiezowcow, ladne.
Potem udalismy sie do Pentagon City do tamtejszego wielkiego sklepu z nadzieja na ladne zakupy... niestety dla nas zbyt drogo tam bylo... no moze nie az tak strasznie drogo, ale my poprostu takich ciuchow nie nosimy ;-) . Takze Karolinka cos tam sobie kupila i tyle ;-) .
Dzis niestety nie bylo czasu na wypasiony obiadek, uraczylismy sie tylko hamburgerkiem z McDonalda (ale tu w hameryce sa one syte niesamowicie, ciezko dojesc jednego). Po "obiadku" musielismy sie udac na miejsce spotkania, skad autobus mial nas zabrac. Niestety autobus sie spoznil 3 godziny, takze na obozie pojawilismy sie o 0:30... Na szczescie sniadanie przelozyli na 9 ;-)

zolza
zolza - 2008-07-20 23:17
biedne studenciaki w bogatym miescie ale to wy jestescie szczesliwi a oni to przed wami cale zycie i moze wygrana w totka caluski dzieciaki jestescie super

Ana i Rudolfik
Ana i Rudolfik - 2008-07-20 23:34
:) Widze, ze szalejecie :) No i pieknie. A mi sie wlasnie przypomnialo, ze przed wylotem obiecalam Wam galeryjke z naszymi zdjatkami irlandzkimi. Tak wiec: http://www.labedy.pl/marcin/Irlandia/
To nie Stany, ale mam nadzieje, ze Wam sie spodoba, a i moze troszke zal dupcie scisnie... :P
Cieszymy sie ogromnie, ze u Was wszystko fajnie i dobrze. My w sumie tez nie narzekamy, tylko chcielibysmy juz do domu wrocic, a jakos nikt nam nie chce zasponsorowac bilecikow.. Noz czyste chamstwo po prostu!!
Pozdrawiamy goraco.
p.s. Jeszcze cos mi sie przypomnialo... Od pazdziernika, bedziemy mieszkac obok siebie :))))))))))))) Ale SZA! To tajemnica!! ;)

zolza
zolza - 2008-07-29 07:19
no co z wami dzieciaki brak wam weny czy zapanowalo zniechecenie do wpisow ale my czytelnicy chcemy waszych wpisow wiec do komputera czas usiasc i uzupelnic brakujace wpisy