Geoblog.pl    WronciaUndFicus    Podróże    United States of America - Part II (2008)    North Shore

North Shore

Stany Zjednoczone
Stany Zjednoczone, Oahu

Drugiego dnia wybralismy sie na wycieczke autobusem miejskim dookola wyspy z przystankiem na plazy po drugiej stronie wyspy gdzie jak Pascal pisze jest to plaza surferow... no coz drogi panie Pascal... chyba byl tu dawno, bo to nie prawda, wszyscy surfuja w Waikiki, na plazy North Shore nie ma pol serfera bo nie ma fal. Ale jest bardzo bardzo ladnie. schodzace klify do wody, a ze nie ma takich pradow wodnych, woda ma jeszcze piekniejszy kolor. Droga na druga strone prowadzi przez rozne wioski i wysokie gory przez gtore sie przejezdza mostami lub tunelami. Sliczne widoki. Jak sie czlowiek nie ruszy gdzies w tamta strone z Waikiki to nie poczuje, ze jest na prawdziwych hawajach.

zolza
zolza - 2008-09-09 19:54
wiecie co my swietnie bawimy sie wszyscy przy waszym blogu zatesknie za tym jak wrocicie i nie bede miala po co przy porannej kawce otworzyc kompa obiecajcie nam ze nastepna podroz juz wkrotceczy moze ktos wie o ktorej kiedy i na jakie lotnisko przylatuja a moze jakies male przywitanko dla mlodych

Rudencja
Rudencja - 2008-09-09 20:21
Rodzina, ach rodzina :-) Szósty zmysł Pani Zołzo.
Właśnie zaglądałam na stronę Lufthansy. Przyloty są: 13.10 i 17.50.
Trzeba się upewnić który z tych samolotów.
A co do przywitania to kooooniecznie trza im coś zgotować wesołego :-)

E&A.F
E&A.F - 2008-09-10 06:22
co wpis to lepsze krajobrazy jesteśmy pod wrażeniem jak super zaplanowaliście tą waszą podróż jak wrucicie to dopiero beda opowieści zyczymy wam pieknej opalenizny

E&A.F - 2008-09-10 09:07
morze i góry to nas zachwyciło w Grecji więc myślę sobie że tam również jest pięknie