Geoblog.pl    WronciaUndFicus    Podróże    United States of America (2007)    Camp (24.06)
2007

Camp (24.06)

Stany Zjednoczone
Stany Zjednoczone, Eagle Springs

Subaru ma na nazwisko Legacy, tutaj wszyscy chyba takimi jezdza.

Pogada:
W dzien cieplo cieplo.
W nocy zimno troszke.
Nad rankiem bardzo zimno!! ;-)

Ale podobno bedzie goraco w pozniejszych czasach.

Naprawiacz wciaz naprawia jekies zamki w dzwiach i takie tam rozne smiszne rzeczy ;-)
Kucharka... wciaz gotuje ;-).

Nowi znajomi... hmm... ciezko wymienic, jak jusz mowilismy od Astralii po Koree, a jesli chodzi o camperuf to paru lubi Wojtusia i Karolinke ;-)

Olkidwa
Olkidwa - 2007-06-25 04:08
Helolki helojki pozdrawia Was Australia. Ale fajnie czyta sie Wasze wpisy. U nas juz regularny poniedzialek i dzieli nas 12 godzin. Prosze nie zapracowujcie sie tak bardzo, zostawcie sobie sily na zwiedzanie i podrozowanie bo to wymaga tez wiele wysilku. Serdecznie Was pozdrawiamy

Rudencja
Rudencja - 2007-06-25 20:06
Hellołki!
Dzisiaj powiększyła się nasza rodzinka! Ficus został wujkiem, a Karoliknka ciocią :-) Na świat przyszła w Krakowie malutka Alicja!!! A więc Bartuś ma siostrzyczkę!
Dzisiaj pozdrawiamy Was wszyscy razem z Kostuchny: E&A.Fic & Rudencja & Mati.

Rudencja
Rudencja - 2007-06-25 20:29
KOCHANI!!!
STWORZYŁAM SPECJALNIE BLOG BYSCIE MOGLI ZOBACZYĆ MAŁA ALICJĘ W. TWÓRCY TEGO PORTALU NIE WPADLI NA TO, ŻE MY KTÓRZY SIEDZIMY W DOMKACH I WAM ZADROŚCIMY PODRÓZY TEZ MOŻEMY WAM PODSYŁAĆ ZDJĘCIA :-)))))))

WEJDŹCIE NA MÓJ BLOG: "NARODZINKI ALICJI"

Ana
Ana - 2007-06-25 23:32
Taaak, a o "starych" znajomych to juz sie nie pamieta....? Pieknie, pieknie! Swoja droga, pamietaj o kartce dla mnie!! Wy-Ameryka, Rudolf-Amsterdam (pozdrawia :D ), a ja tylko skromny Cieszynek... Jutro... Ale za to w srode bede sie widziala z dr Edzia.. Hihihi. Prawie sie steksnilam za nia ;) Dobra, dosc tego. Bawic sie tam ladnie, ale grzecznie! Wypijemy jutro wasze zdrowie! Buziaki.